Štěstí jako učební předmět? Před lety bylo pro ředitele jedné německé střední školy šokující, že jeho žáci bloumají po chodbách se špatnou náladou, svěšenými rameny, vždy se strachem v zátylku, že selžou. To chtěl změnit. „V předmětu „štěstí“ se žáci učí posilovat svou osobnost, motivovat se a vzít odpovědnost za své štěstí do vlastních rukou,“ říká Ernst Fritz Schubert. Štěstí je nutno posuzova
Náročné zaměstnání, hektický způsob života, to vše přináší některým majitelům čtyřnohých mazlíčků určité problémy. Nemají čas na jejich venčení, pravidelnou péči, zábavnou hru. Proto před časem zřídila Imke Withová, vystudovaná psí psycholožka z Hamburku, psí školku. Přidružená je i psychologická praxe pro zvířata, škola pro štěňata a psy a psí salon. Do školky smí i dospělá zvířata. Není to však žá
Podle Světové federace kardiologů přibližně šedesát až osmdesát pět procent světové populace nevyvíjí tolik tělesného pohybu, kolik by bylo prospěšné pro jejich zdraví, a to zvláště u dívek a žen. Také téměř dvě třetiny dětí nemají dostatek pohybu. V USA má sedavý způsob života přibližně čtyřicet procent dospělých a polovina mladých lidí ve věku od dvanácti do jednadvaceti let se nevěnuje pra