O COOKIES

Polemika ohledně srkání, to je otázka přinejmenším pro zákazníky oblíbených japonských restaurací, ve kterých se podávají nudlové polévky. Mnoho Japonců středního a pokročilejšího věku se domnívá, že dlouhé nudle skutečně chutnají lépe, pokud jsou ještě horké vsrkávány spolu s masovým vývarem. Hlasité srkání proto považují za zcela normální i ve společnosti dalších lidí, neboť tak dávají tradičně najevo, že jim jídlo skutečně chutná. Mladší generace Japonců však má na etiketu při pojídání nudlí jiný názor. Dává si větší pozor na to, aby jim polévka neposkvrnila hedvábnou kravatu a značkové oblečení, neboť už jsou zvyklí spíše na západní způsob stolování. Mnohem více jim vadí, když lidé kolem nich srkají, a tak se tento problém stal součástí určité generační propasti v Japonsku.
(pak)
 

SPIRIT seznamka

SPIRIT seznamkaA

Sleva - předplatné

titul horo 4 fill 330x462

 

Spiritobchod

154254
DnesDnes52
VčeraVčera112
Tento týdenTento týden52
Tento měsícTento měsíc3742

Partnerské weby

spirit banerA

Apartmány, ubytování Teplice

Zdraví a půvab

Save
Cookies user prefences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
ID5
Accept
Decline
DoubleClick/Google Marketing
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline